• 2066 5321Telefontid til 16.00

    Åbningstider
    Mandag - fredag 8.30 - 17.00
    Lørdag 9 - 14 (Kun afhentning)

    Hej! Vores eksperter er klar til at svare på dine spørgsmål.

  • Mærkevarer til skarp pris 175+ varemærker

    Professionel rådgivning Alle hverdage 09-16

    Julegaver byttes til 1. februar 2020

  • 0

    0,00 kr

    0

    0,00 kr

    Gå til kurv
https://www.byghjemme.dk/

Kan du acceptere den forlængede leveringstid?

Du skal vælge om du kan acceptere den forlængede leveringsdato ved at klikke i ”Ja” eller ”Nej”Købet kan ikke gennemføres uden accept.

Produktet er ikke på lager og kan først leveres d. [date], vil du fortsætte?

Hvad koster fragten?

Du skal enten udfylde postnummer eller vælge afhentning

Fragten vil variere afhængigt af, hvilken vare, du bestiller og hvor du bor i landet. For at beregne den nøjagtige fragt, kan du indtaste dit postnummer, og tryk på "Læg i kurv". Du kan også afhente varen i Fredericia - det er ofte gratis.

Vælg postnummer

change-postnummer__unavailable_postcode

For at beregne den korrekte fragt på din ordre skal du indtaste dit postnummer.

Reklamation

Du finder dokumenter til reklamation her

Reklamation

byghjemme.dk modtager reklamationer på enten mail eller ved opringning til os.

Når du handler på byghjemme.dk, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal du reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Fragtomkostninger på reklamation – vi sender en returlabel.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Du modtager en returlabel, som skal benyttes i forbindelse med reklamationer.

Varen sendes direkte til:
byghjemme.dk
Nordensvej 2
7000 Fredericia

Eller til en af byghjemme.dk anvist adresse.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og refunderer ikke kvitteringer for afsendelse, uden at dette er særskilt aftalt.

Når du returnerer varen, skal du så detaljeret som muligt udfylde vores reklamationsblanket. Det er ikke et krav, men det gør processen hurtigere.

Klagemulighed

Hvis du beklageligvis føler dig fejlagtigt behandlet, er du velkommen til at kontakte byghjemme.dk eller kontakte Forbrugerklagenævnet.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf.: 41 71 50 00

www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives herVed indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@byghjemme.dk.